Onze organisatie

Meer dan 80 medewerkers staan altijd klaar voor onze huurders. Bij Dunavie stond 2018 in het teken van de reorganisatie, die inhoud gaf aan de nieuwe organisatiestructuur. Hiermee geven wij vorm aan een toekomstbestendig Dunavie. Dunavie wil voor haar medewerkers in het verlengde van ‘prettig thuis’ een ‘prettige werkgever’ zijn. Met als belangrijkste reden: een tevreden medewerker straalt dit uit naar de huurders, dat is in ieders belang. Medewerkers werken aan hun ontwikkeling in teamplannen. Daardoor worden medewerkers in hun kracht gezet, stimuleren we eigen regie en we doen het samen.

Diana Staas, buurtbeheerder, en Erik Kegge, medewerker leefbaarheid, werken in Katwijk aan Zee:

“Een formulier invullen hoeft niet meer, ook dat hoort bij een eigentijdse benadering van huurders.”

Met een gezonde financiële basis kunnen wij onze ambitieuze plannen op het gebied van duurzaamheid, renovatie en nieuwbouw voortzetten. Dankzij een betrouwbaar financieel beleid en verbeteringen op het gebied van efficiëntie staan wij er goed voor.